وبلاگ

طراحی سایت ارزان

طراحی سایت ارزان

مهمترین ویژگی  شرکت طراحی سایت آرشیتاوب را از مابقی طراحان متمایز کرده است طراحی سایت ارزان و در عین حال تخصصی در تهران است. از لحظه ثبت سفارش طراحی وب سایت ما در کنار شما هستیم و ساخت سایت شما را در کوتاهترین زمان به صورت تخصصی انجام میدهیم.شرکت آرشیتاوب با روزمه ی 300 طراحی سایت موفق و به روز برای  شما عزیزان توانسته است به بهترین شکل رضایت شما را جلب کند ، پس با ما در این مقاله طراحی سایت ارزان همراه باشید و در خاطر داشته باشید برای طراحی سایت با آرشیتاوب میتوانید با ما تماس بگیرید .

در این مقاله سعی کرده ایم تمامی راه های موجود برای طراحی سایت ارزان را بدون در نظر گرفتن و اعمال نظر تیم آرشیتاوب با شما در میان بگذاریم ، پس صداقت گفتار را با مقاله ما بسنجید.

1. سازندگان وب سایت رایگان

به گوگل سر بزنید و “طراحی سایت رایگان” را تایپ کنید و اینتر را بزنید. شرکت های زیادی به شما معرفی می شوند که به شما امکان می دهند به صورت رایگان ثبت نام کنید و یک وب سایت سبک ایجاد کنید.ولی رایگان به منزله کاملا رایگان نمیباشد ، و هزینه ای برای شما در بر دارد ، تیم آرشیتاوب با موضوع طراحی سایت ارزان تلاش کرده است برای شما عزیزانی که از نظر مالی تحت فشار هستیم بهترین نتیجه را به عمل بیاورد.

شرکت هایی مانند پرتال ، آرشیتا و … به شما امکان می دهند از قالب های از پیش ساخته شده انتخاب کنید و وب سایت خود را سریع آنلاین کنید.

حتی اگر به اندازه کافی شجاع باشید می توانید وب سایت خود را از ابتدا ایجاد کنید. می‌توانید از نرم‌افزار کشیدن و رها کردن آن‌ها برای جابه‌جایی تصاویر و متن خود در صفحه تا زمانی که خوشحال باشید استفاده کنید. بهترین شکل برای به نتیجه رسیدن اینست که با متخصصین و تکنسین های مربوطه تماس بگیرید و از آنها راهنمایی لازم را دریافت کنید.

مزایای استفاده از طراحی سایت ارزان قیمت

اکثر این پلتفرم ها و قالب های رایگان کاربر پسند هستند ، از آنجایی که آن‌ها شرکت‌های بزرگ‌تری هستند، معمولاً بخش‌های پشتیبانی دارند تا در صورت گیر کردن به شما کمک کنند.

هزینه هاست و دامنه معمولاً شامل هزینه اولیه میباشد  ، دقت داشته باشید برای انتخاب هاست سرعت و فیدبک هاست برای کاربران بسیار مهم است ، پس در انتخاب بسیار دقت کنید.

معایب استفاده از طراحی سایت ارزان

هزینه می تواند با هر ویژگی اضافی افزایش یابد، اگر در ارزان ترین طرح بمانید، معمولاً خودشان را در وب سایت شما تبلیغ می کنند.
نرم افزار اضافه شده همراه با کشیدن و رها کردن گاهی اوقات می تواند وب سایت شما را کُند کند
برخی از این پلتفرم‌ها دارای سیستم مناسب برای موتورهای جستجو نیستند، به این معنی که می‌توانید رتبه‌های پایین‌تری داشته باشید

2. از یک قالب ارزان وردپرس استفاده کنید

وردپرس  پرکاربردترین سیستم در نوع خود است. این سیستمی است که شرکت آرشیتا برای ساختن وب سایت های ارزان مشتریان خود از آن استفاده می کنم و آن را با عشق انجام میدهیم ، طراحی سایت های تخصصی با قیمت بسیار بالاتری انجام میشود ، ولی برای شروع کار با قیمت پایین وردپرس بهترین انتخاب و کارایی را دارد .

وردپرس همچنین به شما این امکان را می دهد که افزونه های اضافی (پلاگین) زیادی را برای مواردی مانند گالری تصاویر، دکمه های اشتراک گذاری رسانه های اجتماعی، فرم های ثبت نام ایمیل و موارد دیگر اضافه کنید.

وب سایت های وردپرسی نیز برای وبلاگ نویسی راه اندازی شده اند، به این معنی که می توانید وب سایت خود را همیشه با محتوای جدید به روز نگه دارید. پس رکن اصلی طراحی سایت ارزان میتواند پلتفرم وردپرس باشد که با امکانات زیاد و فارسی شدن پنل استفاده سهولت بالایی را برای شما به ارمغان میاورد .

مزایای استفاده از قالب وردپرس

شما یک کتابخانه عظیم از قالب های رایگان و پولی برای انتخاب دارید. فقط “قالب های وردپرس” را در گوگل جستجو کنید.
بیش از 50000 افزونه (پلاگین) رایگان برای همه عملکردهای اضافی شما وجود دارد. هزاران وب‌سایت آنلاین وجود دارند که به مشکلات وردپرس کمک می‌کنند، بنابراین در صورت نیاز همیشه به کمک خواهید رسید. از جمله انجمن وردپرس که رایگان است.
وردپرس به طور گسترده ای به عنوان یکی از پلتفرم های دوستدار موتورهای جستجو شناخته می شود

معایب استفاده از قالب وردپرس

وردپرس دارای یک منحنی یادگیری است. اگرچه نیازی به دانستن کد ندارید، ولی تسلط بروی آن هم زمان بر است .
بیشتر قالب‌ها متفاوت ساخته می‌شوند، به این معنی که اگر در آینده آن را تغییر دهید، ممکن است مجبور شوید مدتی را برای یادگیری چارچوب جدید صرف کنید.

3. یک طراح سایت ارزان پیدا کنید

اگر واقعاً نمی خواهید خودتان این کار را انجام دهید، می توانید یک طراح وب بسیار ارزان را استخدام کنید. شرکت هایی به صورت آنلاین وجود دارند که برای شما یک وب سایت با حدود 500 هزار تومان تا 4 میلیون تومان می سازند.طراحی سایت ارزان آرشیتاوب سعی کرده است به نسبت بودجه شما بهترین ها را برای شما بروی میز قرار دهد و شما بتوانید با اطلاعات کامل انتخاب کنید . میتوانید همین حالا با آرشیتاوب تماس بگیرید .

طراحی وب سایت آرشیتا وب

این بدان معناست که نیازی نیست وقت خود را صرف ساختن یک سایت کنید و سعی کنید آنطور که می خواهید به نظر برسد.

این شرکت‌ها می‌توانند از فریلنسرهایی که تازه شروع به کار کرده‌اند یا شرکت‌های بزرگی که صدها مورد از این وب‌سایت‌ها را در ماه می‌فروشند، متفاوت باشند.

اگر واقعاً از فناوری متنفرید، این می تواند گزینه ای برای شما باشد، اما فقط بودجه بسیار کمی دارید.

مزایای طراحی سایت ارزان

خودت مجبور نیستی کاری بکنی

ارزان است؛ بسیاری از طراحان وب هستند که بین 500 هزار تا 5 میلیون هزینه می گیرند

معایب استخدام یک طراح وب ارزان

کیفیت وب سایت شما بسته به اینکه چه کسی را انتخاب می کنید به شدت متفاوت خواهد بود
سطح حمایتی که دریافت خواهید کرد محدود خواهد بود. شما نمی توانید با چنین قیمت پایینی پشتیبانی زیادی دریافت کنید
ممکن است پس از ساخته شدن وب سایت به به روز رسانی دسترسی نداشته باشید
آنها ممکن است برای تغییرات اضافی از شما هزینه بگیرند که هزینه بیشتری دارد
این شرکت‌ها احتمالاً وقت نمی‌گذارند تا وب‌سایت شما را با موتور جستجوی دوستانه تبدیل کنند
برای هزینه ای که می پردازید، معمولا از یک الگوی از پیش ساخته استفاده می کنند.

سعی کردیم در این مقاله طراحی سایت ارزان از آرشیتاوب مزایا و معایب مختلفی را در نظر بگیریم و با شما به اشتراک بگذاریم ، انتخاب راه درست در دستان شماست ، موفق باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


پنج + = 7