وبلاگ

طراحی سایت شرکتی

طراحی سایت شرکتی در آرشیتا وب

طراحی سایت شرکتی

چگونه یک وب سایت شرکتی طراحی کنیم ، و چه پارمترهای های لازم است برای طراحی سایت شرکتی رعایت کنیم ، با آرشیتا وب در این مقاله همراه باشید تا نکات ارزشمندی را با شما به اشتراک بگذاریم ، همچنین برای سفارش طراحی سایت از آرشیتا وب میتوانید با متخصصین ما تماس بگیرید .

وب سایت شرکتی یک ضرورت برای هر کسب و کاری است

 

همانطور که اطمینان می‌دهید که فروشگاه یا دفتر کارتان حرفه‌ای به نظر می‌رسد تا مشتریان بالقوه را تحت تأثیر قرار دهد، وب‌سایت شما (که دامنه وسیع‌تری دارد) نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

از آنجایی که برند شما را به صورت آنلاین نشان می دهد، می خواهید اطمینان حاصل کنید که طراحی وب شما بهترین شکل ممکن است. این به این معنی است که، در میان چیزهای دیگر، داشتن یک طراحی تمیز که به راحتی قابل پیمایش و یافتن اطلاعاتی است که بازدیدکنندگان به دنبال آن هستند.

یک وب سایت شرکتی به جای تمرکز بر یک خط محصول یا خدمات، باید برند و شرکت را تبلیغ کند.

 

هدف از طراحی سایت شرکتی چیست؟

وب سایت های تبلیغاتی را با وب سایت های شرکتی اشتباه نگیرید زیرا اگرچه ممکن است هدف مشترک آنها “ترفیع” باشد، اما متفاوت هستند. به عنوان مثال، یک وب سایت برای زم زم وجود دارد که یک نوشیدنی خاص را تبلیغ می کند.

 

این یک وب سایت تبلیغاتی است اما یک وب سایت شرکتی نیست. اسپرایت یک برند زیر چتر بزرگ شرکت کوکاکولا است.

 

وقتی وب‌سایت شرکتی کوکاکولا را بررسی می‌کنید، تمام مارک‌هایی را که آن‌ها دارند نیز پیدا خواهید کرد. اما آنها شرکت و ارزش های آن را به جای برندهای خاص زیر چتر خود تبلیغ می کنند.

 

اهداف طراحی سایت شرکتی عبارتند از:

به مخاطبان خود مقیاس شرکت را نشان می دهد – چقدر بزرگ است، چگونه شکوفا و در حال رشد است.
ایجاد شهرت – شرکت را به عنوان یک مرجع در صنعت با شهرت ستودنی و پایبندی به اخلاق تجاری تثبیت می کند. به نوعی روی شهرت برند کار می کند اما در مقیاس بزرگتر.
اعتماد رانندگی نشان دهنده اخلاق شرکت است و اینکه چرا آنها یک شرکت عالی برای پشتیبانی و حتی کار هستند.
تعیین برندهای وابسته – به مخاطب نشان می دهد که کدام مارک ها تحت شرکت آنها هستند (توجه داشته باشید که برندها نباید در کانون توجه قرار گیرند).

در حالی که برای همه در دسترس است، می توانید وب سایت های شرکتی را بررسی کنید. آنها عمدتاً برای موارد زیر در نظر گرفته شده اند:

سهامداران و شرکا
سرمایه گذاران
رسانه های جمعی و مطبوعات
کارمندان
کارمندان بالقوه
مقامات دولتی
رقبا

 

آمار طراحی وب کسب و کار توسط آرشتیا وب

48 درصد از افراد اعلام کردند که طراحی یک وب سایت عامل شماره یک تعیین کننده اعتبار یک کسب و کار است.

یک وب سایت با سرعت بارگذاری کند سالانه حدود 2.6 میلیارد دلار ضرر دارد.

94 درصد از بازخوردهای منفی وب سایت مربوط به طراحی وب سایت است.

73 درصد از شرکت ها روی طراحی سرمایه گذاری می کنند تا برند خود را از رقبا جدا کنند.

64 درصد از بازدیدکنندگان وب در صفحه اصلی شرکت انتظار دارند اطلاعات تماس شرکت را ببینند.

 

چه چیزی یک وب سایت شرکتی عالی را می سازد؟

اکنون که می دانید یک وب سایت شرکتی چیست و مخاطبان مورد نظر آن چیست، احتمالاً از خود می پرسید که چه چیزی یک وب سایت شرکتی خوب را می سازد. چندین عنصر و ویژگی وجود دارد که یک وب سایت شرکتی باید داشته باشد.

طراحی سایت شرکتی دارای تجربه کاربری درست و حرفه ای

مهمانان وب سایت شما در عرض چند ثانیه پس از ورود به وب سایت شما، درباره کسب و کار شما قضاوت خواهند کرد. بنابراین، باید مطمئن شوید که آنها می توانند فوراً چیزی را که می بینند دوست داشته باشند.

باید ظاهری تمیز با مسیرهای ناوبری واضح داشته باشد تا بازدیدکنندگان شما بتوانند با چند کلیک اطلاعاتی را که می‌خواهند ببینند پیدا کنند.

می توانید از یک طرح گرافیکی مدرن یا سبک کلاسیک استفاده کنید، اما مطمئن شوید که تمیز و بدون درهم و برهم به نظر می رسد.

 

محتوای مفید بنویسید !

محتوای وب سایت شما به اندازه طراحی آن مهم است. نسخه شما باید در صدای شرکت باشد و به مخاطبان خود بگویید که می خواهید شما را چگونه درک کنند.

 

بهترین کار این است که به صورت حرفه ای و در عین حال مکالمه و جذاب بنویسید. از طریق محتوای شما، مخاطب باید بتواند “شخصیت” شرکت شما را تعیین کند.

 

اگر کپی خود را خیلی غیر رسمی بنویسید، ممکن است بینندگان شما را جدی نگیرند. با این حال، آن را بیش از حد رسمی بنویسید، در این صورت خطر از دست دادن علاقه آن‌ها، سفت یا ترسناک شدن را خواهید داشت.

 

در اینجا برخی از انواع صفحات محتوایی که معمولاً در یک وب سایت شرکتی پیدا می کنید آورده شده است:

درباره ما
برندها / شرکت های وابسته
اطلاعات خدمات
نمونه کارها
آلبوم عکس
مطالعات موردی
صفحات اطلاعاتی
فیلم های
سوالات متداول
اخبار
رویدادهای آینده
نظرات مشتریان
به جای فروش، آموزش می دهد

طراحی وب سایت در غرب تهران

دلیل اصلی اینکه طراحی سایت شرکتی دارای صفحاتی مانند «درباره ما»، «پورتفوی»، «مطالعات موردی» و «اخبار و رویدادها» هستند این است که هدف اصلی وب سایت آموزش است.

 

این در تضاد با وب سایت های تبلیغاتی است که هدفشان فروش محصولات یا جذب مشتری است.

 

مهمانان در وب سایت شما هستند زیرا به دنبال اطلاعات هستند، نه برای خرید چیزی. آنها می خواهند درباره شرکت شما اطلاعات بیشتری کسب کنند و شاید ببینند که آیا می خواهند در آن سرمایه گذاری کنند یا در آن کار کنند.

 

موارد دیگری که می تواند به شما کمک کند وب سایت شرکتی خود را حتی بیشتر آموزنده کنید عبارتند از:

ویدیوهای چگونه (یک ابزار بازاریابی محتوای ویدیویی)
پادکست ها
پست های وبلاگ
خبرنامه های بازاریابی ایمیلی (که باید آموزنده تر از فروش باشد)

اگر شرکت شما دفاتر و فروشگاه‌های مختلفی در مکان‌های مختلف دارد، باید اطلاعات مربوط به همه آنها را به غیر از آدرس فیزیکی آن‌ها درج کنید.

 

داشتن صفحاتی با عکس امکانات، شماره تماس، آدرس ایمیل بخش های مختلف و حتی نقشه بسیار خوب است تا مردم بدانند دقیقا چگونه به آن شعبه ها دسترسی پیدا کنند.

 

این به ویژه اگر شما یک شرکت خدمات تکمیلی هستید مفید است.

 

باید به گزارش های عملکرد مالی دسترسی داشته باشد

اگر شرکت شما برای سرمایه گذاری باز است، باید به راحتی به افراد اجازه دهید تا با ارائه تمام اطلاعات مالی مرتبط، احتمالات را کشف کنند.

علاوه بر این، باید اطمینان حاصل کنید که گزارش‌های عملکرد مالی در دسترس کسانی است که باید سرمایه‌گذاری‌های خود را بررسی کنند.

برخی از بهترین کارمندان شرکت را در خود دارد
شما ممکن است یک شرکت باشید، اما نمی خواهید مردم فکر کنند شما یک ماشین پولساز بی چهره هستید.

طراحی سایت شرکتی نشان می‌دهد چه کسانی پشت شرکت هستند – افرادی که همه آن را راه‌اندازی کرده‌اند و به طور مداوم در کسب‌وکار تغییر ایجاد می‌کنند.

 

این باعث می شود که شرکت شما به عنوان یک انسان بیشتر در مورد کسب و کار شما و آنچه نشان می دهد آشنا شود. علاوه بر این، این به کارکنان شما احساس تعلق به شرکت می دهد که همیشه برای روحیه آنها خوب است.

 

باید صفحه مشاغل و کارآموزی داشته باشد

جدا از داشتن یک صفحه تیمی برای برجسته کردن کارمندان موجود، باید صفحه ای نیز برای جذب استعدادهای جدید داشته باشید. این یک استراتژی هک رشد متوسط است.

این ایده خوبی است که تیم منابع انسانی تعیین کند که چگونه می‌خواهند برخی فیلترها را در اینجا پیاده‌سازی کنند تا فرآیند بررسی آسان‌تر شود.

سپس، توسعه دهندگان ایده های طراحی خود را در آن ساختار ترکیب می کنند. به عنوان مثال، آنها می توانند به یک آزمون استعداد آنلاین که یک استعداد بالقوه باید آن را تکمیل کند و برای ادامه آن قبول شود، پیوند دهند.

به این ترتیب، تنها کسانی که در شرکت شما واجد شرایط هستند می توانند درخواست خود را ادامه دهند.

امیداوریم در این مقاله طراحی سایت شرکتی از آرشیتا وب توانسته باشیم نکات مفیدی را با شما به اشتراک بگذاریم ، همچنین میتوانید برای اطلاعات بیشتر در مورد این طراحی ها با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


− پنج = 4