وبلاگ

طراحی سایت فروشگاهی – طراحی فروشگاه اینترنتی

طراحی سایت در آرشیتا

طراحی سایت فروشگاهی – طراحی فروشگاه اینترنتی

اگر ابزارهای مناسب را نداشته باشید یا ندانید کجا آنها را پیدا کنید، راه اندازی یک تجارت الکترونیک می تواند سخت باشد. هرگز نترسید، راه های ساده و اثبات شده ای وجود دارد که می توانید با تمرکز بر طراحی وب سایت تجارت الکترونیک خود، پایگاه مشتریان خود را تقویت کنید ، شرکت دیجیتال مارکتینگ آرشیتا وب در زمینه طراحی و ساخت بیش از 200 سایت فروشگاهی میتواند در کوتاه ترین زمان به شما کمک کند. طراحی سایت فروشگاهی در آرشیتا وب در کوتاه ترین زمان ممکن صورت میگیرد.

در مقاله پیش رو، ما در مورد 10 نکته طراحی وب سایت تجارت الکترونیک (فروشگاهی) برای دستیابی به مشتریان بیشتر به شما خواهیم گفت. تکنیک‌ها و ایده‌های مختلفی را پیدا خواهید کرد که می‌توانند به رونق کسب‌وکار شما و تبدیل به فروش بیشتر کمک کنند. پس با دقت در این مقاله همراه آرشیتاوب باشید .

طراحی وب سایت در غرب تهران

اجرای همه این نکات به اندازه کافی آسان است، بنابراین قطعا ارزش امتحان کردن را دارند. یکی یا همه آنها را امتحان کنید و ببینید که چگونه برای تجارت شما کار می کند. نگاهی بیاندازید.

 

1. ریسپانسیو بودن در حالت موبایل

تعداد زیادی از کاربران سایت شما را در گوشی های خود پیمایش می کنند. اگر صفحه شما به گونه ای تنظیم نشده است که پاسخگوی تلفن همراه باشد، بلافاصله آن گروه از مشتریان را از دست می دهید. به همین دلیل است که اولین نکته ما این است که فروشگاه خود را با موبایل پاسخگو نگه دارید ، باید دقت کنید گوگل به این موضوع بسیار اهمیت میدهد که شما نکات اولیه را رعایت کرده باشید

یک سازنده وب سایت خوب به طور خودکار وب سایت شما را به قالب های موبایل تبدیل می کند تا مطمئن شود که این مورد است. این به ویژه برای سایت های تجارت الکترونیک مفید است زیرا شما کاملاً آنلاین هستید. شما می خواهید همه شانس برابر برای خرید با شما داشته باشند.

 

2. محصولات برتر و پرفروش خود را جلو و مرکز سایت قرار دهید

فروشگاه شما باید محصولات محبوب تر شما را برجسته کند. این می تواند به معنای محصولاتی باشد که بیشترین فروش را دارند، مشتریان بالاترین را بررسی می کنند، یا محصولاتی که بیشترین درآمد را برای شما به ارمغان می آورند.

سعی کنید آنها را با رنگ های متضاد برجسته کنید، طرح یا اندازه تصاویر را تغییر دهید و بنرهایی برای تبلیغ این محصولات برتر بسازید. اگر بتوانید توجه مردم را به محصولات برتری که می خواهید ارائه دهید منحرف کنید، فروش بیشتری خواهید داشت. این شبیه ساختن یک نمایشگر در اطراف یک محصول برتر یا قرار دادن آن در سطح چشم در قفسه یک آجر و ملات است.

 

3. از یک برگه ثبت نام پاپ آپ استفاده کنید

تعداد زیادی از وب‌سایت‌های تجارت الکترونیک موفق از یک برگه ثبت نام پاپ آپ فوری استفاده می‌کنند. چرا؟ به بازاریابی مجدد کمک می کند. بازاریابی مجدد مهم است زیرا برخی از بینندگان فقط جستجوهای اولیه را انجام می دهند، گزینه های خود را احساس می کنند و به در دسترس بودن و قیمت گذاری نگاه می کنند.

با جمع‌آوری آدرس‌های ایمیل آنها، این فرصت را دارید که وقتی مشتری بالقوه فرصت فکر کردن در مورد گزینه‌های خود را داشته باشد، دوباره درگیر شوید. ممکن است یک ایمیل سریع از طرف شما در زمان مناسب به آنها ارسال شود و آنها تصمیم بگیرند با فروشگاه شما بروند.

فقط مطمئن باشید که اگر فوراً آدرس آنها را می‌پرسید، در ازای آن چیزی را ارائه می‌دهید، در غیر این صورت آنها به احتمال زیاد فقط پنجره بازشو را می‌بندند و ادامه می‌دهند.

 

4. بهترین شیوه های سئو را به خاطر بسپارید

وقتی نوبت به وب سایت تجارت الکترونیک شما می رسد، سئو نمی تواند به اندازه کافی تحت فشار قرار گیرد. سئو مخفف عبارت Search Engine Optimization است – راهی برای بالا رفتن در لیست نتایج جستجو. اگر تمرکز زیادی روی سئو داشته باشید، در معرض دید بیشتر وب سایت خود، بازدیدهای بیشتر و دسترسی وسیع تری خواهید داشت.

وقتی به نکات سئو برای وب‌سایت‌های تجارت الکترونیک نگاه می‌کنید، آنها به سه نکته خلاصه می‌شوند: استفاده از کلمات کلیدی مرتبط، نوشتن توضیحات هوشمندانه محصول و استفاده حداکثری از ابزارهای داخلی.

 

کلید واژه ها

کلمات کلیدی کلمات یا عباراتی هستند که یک مشتری احتمالی ممکن است برای یافتن شما جستجو کند. به عنوان مثال، “بهترین کیف پول چرمی” یک جستجوی بسیار معقول است که ممکن است کسی زمانی که به دنبال یک کیف پول لوکس جدید است انجام دهد.

اگر چند بار از این عبارت کلیدی در محتوای آنلاین خود استفاده کنید، موتورهای جستجو شروع به مرتبط کردن فروشگاه شما با این عبارت خواهند کرد. با موفقیت کافی، وقتی کسی آن را بررسی می کند، به عنوان اولین نتیجه کلی ظاهر می شوید. حتی افراد مبتدی نیز می توانند با موفقیت از سئو استفاده کنند.

 

توضیحات محصول

توضیحات محصول شما باید کامل، خوانا باشد و محصول را به خوبی توصیف کند. موتورهای جستجو به توضیحات محصول شما نگاه می کنند تا میزان مرتبط بودن آن را تعیین کنند. با نوشتن توضیحات غنی و دقیق، به رتبه بندی موتورهای جستجوی خود کمک می کنید و به طور واضح تر با مشتریان خود ارتباط برقرار می کنید، بنابراین یک برد-برد است.

 

ابزارهای سئو داخلی

سازنده وب سایت مناسب با ابزارهای سئو داخلی برای بهبود سایت شما ارائه می شود. با تعبیه سئو مستقیماً در سایت تجارت الکترونیک خود، می‌توانید از معیارها و داده‌های قدرتمندی استفاده کنید که به شما کمک می‌کند درباره کلمات کلیدی مورد استفاده، مکان افزودن لینک‌های بیشتر و موارد دیگر تصمیم‌گیری آگاهانه بگیرید. یک ابزار سئوی باکیفیت، تشخیص اینکه آیا کاری که انجام می‌دهید به طور موثر شما را در رتبه‌های موتور جستجو ارتقا می‌دهد بسیار آسان‌تر می‌کند.

 

5. از تصاویر عالی استفاده کنید همچنین ALT ها مهم هستند

یک تصویر ارزش هزار کلمه است. با یک سایت تجارت الکترونیک که فضای زیادی برای هدر دادن ندارد، این یک معامله بزرگ است. شما می خواهید تصاویر شما فوکوس شده و با وضوح بالا باشند.

همچنین ایده خوبی است که از هر محصول چندین عکس بگیرید و برای هر فهرست محصول یک نمایش اسلاید ایجاد کنید. گاهی اوقات یک مشتری قبل از اینکه بتواند تصمیم بگیرد که آیا می‌خواهد آن محصول را بخرد یا خیر، باید ببیند که محصولی در حال عمل است. این امر به ویژه در مورد فروشگاه های لباس صادق است. فروشگاه تجارت الکترونیک شما اساساً باید حول تصاویر شما بچرخد.

 

6. سادگی کلید است

شما می خواهید فرآیند را ساده کنید و آن را برای مشتریان خود بسیار آسان کنید. بینندگان نباید برای یافتن دسته بندی مناسب، دکمه ها را جستجو کنند یا بیش از حد حفاری کنند. به عنوان مثال، منوهای کشویی به ساده کردن فرآیند کمک می کنند و وب سایت شما را تمیز و شفاف نگه می دارند.

نگاهی به سایت های تجارت الکترونیک دیگر یا سایت های رقیب خود بیندازید تا ببینید چگونه محتوای خود را سازماندهی می کنند. مگر اینکه دلیل خوبی برای تغییر چیزی داشته باشید، به طور کلی هوشمندانه است که فروشگاه خود را بر اساس هنجارهای صنعت مدل کنید، بنابراین کاربران بدانند چه انتظاری داشته باشند و چگونه با سایت شما تعامل کنند.

هرچه خرید کردن از شما برای شخصی آسان تر باشد، تمایل بیشتری برای تکمیل خرید و فروش به شما خواهد داشت. آمازون یک مثال عالی از یک راه ساده برای تشویق فروش است. با گزینه “خرید با یک کلیک”، کاربران می توانند خرید خود را به صورت یکپارچه و سریع انجام دهند.

 

7. از محتوای قابل اسکن استفاده کنید

بخش دیگری از ساده نگه داشتن آن، آسان کردن سایت شما برای اسکن است. یک خریدار نمی خواهد زمان زیادی را صرف رمزگشایی مغازه شما کند. آنها می خواهند وارد شوند، خرید کنند، خرید کنند و بروند.

از سربرگ های بزرگ استفاده کنید و به وضوح بخش های مختلف فروشگاه خود را نشان دهید. اگر چندین دسته از محصولات را می فروشید، کاربر باید بتواند سایت شما را اسکن کند و هر دسته ای را که ممکن است مورد علاقه او باشد را ببیند. راه دیگر برای دستیابی به این هدف کوتاه نگه داشتن پاراگراف ها، استفاده از اندازه های مختلف سرصفحه، استفاده از لیست های گلوله ای یا شماره گذاری شده و افزودن تصاویر است.

 

8. کاربر را در نظر داشته باشید

در پایان، مهمترین چیز این است که همیشه کاربر را به خاطر بسپارید. بهترین تجربه خرید را ایجاد کنید تا مردم به بازگشت ادامه دهند. یکی از سریع‌ترین راه‌ها برای ایجاد وفاداری به برند و تبدیل مشتریان به مشتریان وفادار و مادام‌العمر این است که فروشگاه خود را حول آنها بسازید.

این می تواند به آسانی خرید، ایجاد توضیحات خوب محصول، استفاده از رابط کاربری صاف و توجه به طرح رنگ شما اشاره داشته باشد. با تعامل با مشتریان خود، از طریق نظرسنجی ها، در رسانه های اجتماعی یا سایر انواع سازماندهی، می توانید بازخورد واقعی در مورد آنچه که آنها بیشتر دوست دارند دریافت کنید.

مشتریان به سرعت متوجه خواهند شد که چقدر برای بهینه سازی تجربه آنها کار شده است. با انجام صحیح این مرحله تاثیری ماندگار بر جای بگذارید.

 

9. در مورد قیمت گذاری صادق باشید

دروغ گفتن و استفاده از ترفندها در وب سایت تجارت الکترونیک شما کارساز نخواهد بود. مشتریان می‌خواهند قیمت‌گذاری صادقانه را ببینند تا بدانند هنگام پرداخت چه انتظاری داشته باشند. پرداخت و ارسال تا پایان محاسبه نمی شود، اما باید سعی کنید از هزینه ها و هزینه های پنهان خودداری کنید.

قیمت بالاتر از حد انتظار احتمالاً باعث می شود که مشتری بالقوه سبد خرید خود را رها کند و به فروشگاه رقیب شما برود.

 

10. هدف را به خاطر بسپارید: فروش

در پایان روز، مغازه شما به یک دلیل آنجاست: کسب درآمد. هر تصمیمی در فروشگاه تجارت الکترونیک شما باید در نهایت منجر به فروش و کسب سود شود. با استفاده از هر نکته در این لیست، باید به مشتریان بیشتری دست پیدا کنید و درآمد بیشتری کسب کنید.

 

فروشگاه تجارت الکترونیک خود را به سطح بعدی ببرید

یک طراحی سایت فروشگاهی که به خوبی اجرا شده باشد می تواند کسب و کار شما را ارتقا دهد. شما به تازگی نکاتی را یاد گرفتید که می تواند به شما کمک کند در فضای خود موفق شوید. از این 10 نکته طراحی وب سایت تجارت الکترونیک برای دستیابی به مشتریان بیشتر استفاده کنید.

همانطور که رشد می کنید و موفقیت بیشتری می بینید، مطمئن شوید که ابزار مناسبی برای توانمندسازی خود دارید. هنگامی که آماده هستید تا فروشگاه تجارت الکترونیک خود را به سطح بعدی ببرید ، در آرشیتا وب ما تمام نکات طراحی سایت فروشگاهی را با جزئیات بیشتر برای شما بیان میکنیم ، همین حالا میتوانید با متخصصین ما تماس بگیرید و از تمامی شرایط مطلع شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


× 8 = چهل هشت