وبلاگ

طراحی سایت آموزشی

طراحی سایت آموزشی

شرکت دیجیتال مارکتینگ آرشیتاوب با سابقه بیش از ده سال سابقه انجام دهنده خدمات دیجیتال مارکتینگ در زمینه های طراحی سایت آموزشی ، پشتیبانی، سئو، تبلیغات و گرافیک میباشد و با داشتن بیش از 300 نمونه کار داخلی و خارجی می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد.

طراحی وب سایت در غرب تهران

داشتن یک وب سایت آموزشی با طراحی خوب یک راه ایده آل برای نشان دادن اینکه شما به عنوان یک موسسه چه کسی هستید، چه یک موسسه موجود هستید یا برند آموزشی خود را از پایه ایجاد می کنید، ایده آل است.موسسات زبان انگلیسی در دو سال کرونا مخاطب بسیاری برای سایت های آموزش آنلاین بوده اند ، شرکت آرشیتا وب سابقه طولانی در طراحی سایت زیبایی دارد.

به یاد داشته باشید، شما خدمات ارزشمند و ارزشمندی ارائه می دهید: دانش. بهترین راه حل های طراحی وب سایت آموزشی این دانش را از طریق یک طرح بندی تمیز، تصاویر جذاب و ویژگی های جذاب پشتیبانی می کند شما میتوانید برای اطلاعات بیشتر با تکنسین های آرشیتاوب تماس بگیرید

وب سایت آموزش عالی و مدارس حرفه ای

هدف این نوع وب سایت حفظ برند کلی دانشگاه یا کالج یا موسسه است. یک وب سایت آموزش عالی حاوی اطلاعات مهم زیادی برای دانشجویان، اساتید و کارکنان است. علاوه بر این، این راهی برای نمایش فرهنگ دانشگاه برای دانشجویان آینده نگر است طراحی سایت آموزشی یکی از دقیق ترین طراحی های موجود در فضای وب میباشد.

چه طراحی سایت آموزشی به چشم می آید ؟

وقتی صحبت از طراحی وب سایت آموزش عالی می شود، رقابت شدید است. صفحه فرود ( لندینگ) باید به طور همزمان ساده و چشمگیر باشد تا توجه بازدیدکنندگان را به خود جلب کند، به خصوص اگر آنها دانشجوی آینده باشند.

به دنبال یک تصویر قهرمان باشید که دربرگیرنده چیزهایی باشد که دانشگاه شما را منحصر به فرد می کند. در مورد دانشگاه یا موسسات عالی یا موسسه های زبان، تصویر اشخاصی که به اهداف خود رسیده اند برجسته کردن به موقع است، جذاب است، و به بازدیدکننده نگاهی عمیق به آنچه که زندگی را بسیار عالی می کند، می دهد. این زمان شماست که واقعاً خودنمایی کنید.

در حالی که یک تصویر قهرمان یا شخص برجسته عالی، بازدیدکننده را تشویق می‌کند تا به اطراف بنشیند و کاوش کند، یک طراحی تمیز به آن‌ها کمک می‌کند تا بهترین استفاده را از تجربه وب‌سایت ببرند.طراحی سایت آموزشی بسیار باید با دقت و حوصله انجام شود ، شرکت دیجتال مارکتینگ آرشیتا وب با ده ها نمونه کار جز بهترین هاست.

طراحی وب سایت آرشیتا وب

در مورد دسته بندی های ساده و قابل درک که کاربر شما باید آنها را ببیند فکر کنید. همه چیز را واضح و قابل کلیک کنید. یک چیدمان بصری و کاربردی ایجاد کنید و به یاد داشته باشید که به گونه‌ای در نظر بگیرید که ناوبری روی یک دستگاه تلفن همراه کار کند.

دانشگاه ها قرار است پورتال های زیادی برای دانشجویان و اساتید داشته باشند، بنابراین منوهای پیمایش شما باید به خوبی سازماندهی شوند. با سه مسیریابی وب سایت آموزش عالی شروع کنید: دانشگاهیان، پذیرش، دو و میدانی. سپس، از آنجا منشعب شوید.

طراحی سایت دبستان و دبیرستان و موسسه های زبان

در حالی که اهداف کلی وب سایت های دوره ابتدایی و دبیرستان شبیه به وب سایت های آموزش عالی است، اما مخاطبان کاملاً متفاوت هستند. این وب سایت ها به احتمال زیاد توسط والدین و کارمندان بازدید می شود نه خود دانش آموزان. اما با این حال، آنها منبع خوبی برای اطلاعات مهم هستند، بنابراین مهم است که همه چیز را به وضوح نشان دهید.

برای والدین هنرجویان چه چیزی مهم هست ؟

به این فکر کنید که والدین هنگام بازدید از وب سایت مدرسه فرزندشان چه چیزی را می خواهند ببینند: آنها خواهان تعامل هستند ، با متخصصین آرشیتا وب در این مورد تعامل داشته باشید.نظرات خودتون را پایین همین صفحه برای ما بذارید.

سعی کنید انواع عکس های تعاملی مانند دانش آموزان در حال بازی یا دانش آموزان با معلمان در کلاس درس را نشان دهید.

روی همه چیزهای کوچکی که مدرسه شما را عالی می کند تمرکز کنید و از همه مهمتر نشان دهید که دانش آموزان وقتی در مدرسه هستند چقدر خوشحال هستند. با این رویکرد معتبر باشید. از عکس های استوک خودداری کنید و در عوض روی عکاسی سرمایه گذاری کنید که بتواند بدن دانش آموز شما را در محیط طبیعی اش ثبت کند.

برای پیمایش، به چیزهایی فکر کنید که والدین بیشتر به آنها اهمیت می دهند. به عنوان مثال، بهترین راه حل های طراحی وب سایت آموزشی دارای یک ویژگی تقویم به راحتی قابل دسترسی خواهند بود. واضح به نظر می رسد، اما در واقع، تقویم اغلب نادیده گرفته می شود. ساده و ساده: این واقعاً یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ها برای والدینی است که باید درباره تعطیلات، تعطیلات، امتحانات و رویدادهای مدرسه بدانند.

طراحی وب سایت آموزش آنلاین و آموزش الکترونیکی

بدون ترک خانه درس بخوانیم؟ نمره. آموزش آنلاین یک زمینه رو به رشد است و ستون فقرات هر پلتفرم آموزش آنلاین یک وب سایت با تفکر طراحی شده است. اگر کل تجربه آموزشی در یک محیط دیجیتالی اتفاق بیفتد، نمی تواند چیزی کم از عالی باشد. و آموزش آنلاین لزوماً به معنای آموزش خانگی یا کالج آنلاین نیست – همچنین می‌تواند سریع‌تر و ساده‌تر باشد

چه نمونه طراحی سایت آموزشی جذاب است ؟

طراحی تمیز و مینیمالیستی تقریباً در هر فضای دیجیتالی به خوبی کار می کند. وب سایت های آموزشی آنلاین نیز از این قاعده مستثنی نیستند. این به آسانی ABC است: یک فضای یادگیری دیجیتالی باید به دانش آموز اجازه دهد که زمان بسیار آسانی برای رسیدن به جایی که باید برود داشته باشد. آن را خیلی پیچیده نکنید. فونت‌های آسان برای خواندن را روی دکمه‌های پررنگ با فراخوانی برای اقدام ساده انتخاب کنید، مانند «درباره دوره‌های ما بیشتر بدانید» یا «اکنون آزمایش رایگان خود را شروع کنید».

تفاوت این نوع وب سایت آموزشی با سایر وب سایت ها در این است که دانش آموز اساساً در محیط دیجیتال زندگی می کند. این بدان معنی است که باید به نمایه و صفحات مرور دوره توجه ویژه ای شود. اطمینان حاصل کنید که دانش‌آموز می‌تواند به راحتی دوره‌ها را بیابد، محتوای آنها را بفهمد و می‌تواند ببیند که هر کدام چقدر طول می‌کشد – تا دقیقه – همه در یک نگاه. نمایه دانش آموز باید برای استفاده ساده باشد و به عنوان یک مرکز اصلی عمل کند که در آن آنها بتوانند یادداشت ها را سازماندهی کنند و طرح های درسی خود را ایجاد کنند. حتی مشتاق‌ترین دانش‌آموزان نیز می‌توانند خودانگیختگی را چالش برانگیز بدانند، بنابراین با طراحی اقدامات چشم‌گیر و نشان‌هایی که پیشرفت را نشان می‌دهند، کار را برای آنها آسان کنید.

درخواست تجدید نظر به هیئت علمی و دانشجویی متنوع

هنگام تصمیم گیری در مورد جنبه های بصری یک وب سایت آموزشی، عوامل مهم زیادی وجود دارد که باید در نظر گرفته شوند. استراتژیک باشید این وب سایت می تواند تصمیم گیرنده کسانی باشد که علاقه مند به کسب دانش از موسسه شما یا تبدیل شدن به کارمندانی هستند که دانش خود را با دیگران به اشتراک می گذارند.

رنگ ها خنثی هستند، چیدمان به راحتی قابل درک است و محتوا متنوع است. در مورد یک وب سایت آموزش عالی، جذابیت جهانی به این معنی است که سایت شما باید برای مخاطبان دانشجوی پر جنب و جوش و کنجکاو و همچنین برای اساتید حرفه ای و با تجربه یا مخاطبان کارمند جذاب باشد. شفاف سازی کنید که همه در مؤسسه شما استقبال می کنند و همه بخش مهمی از موفقیت کلی آن را تشکیل می دهند. این را می توان از طریق تصاویر متنوع و یک نگاه به طور کلی خنثی و بی سن منعکس کرد. مدرن باشید بدون اینکه مد روز باشید.

 

علاوه بر این، از وب سایت خود برای نشان دادن آنچه به شما برتری نسبت به رقبایتان می دهد استفاده کنید. آیا برنامه درسی برنده جایزه دارید؟ موفقیت خود را به اشتراک بگذارید آیا پردیس شما با معماری زیبا پر شده است؟ به بازدیدکنندگان اجازه دهید از اولین کلیک امتیازات را ببینند.

برند آموزشی خود را با رنگ ها، شکل ها و تصاویر گسترش دهید

رنگ‌ها و شکل‌ها جنبه‌های تعیین‌کننده برند در هر کسب‌وکاری، از جمله مؤسسات آموزشی هستند. برندسازی صرف نظر از مخاطبین، چه تحصیلات عالی، چه آموزش ابتدایی یا متوسطه یا یک ابزار یادگیری آنلاین، ضروری و مهم است. نشانه‌های بصری می‌توانند به شما کمک کنند تا نشان دهید که چه کسی هستید و در مورد چه چیزی هستید. این چیزی است که شما را به یاد ماندنی می کند، و یک قطعه همراه خوب برای طراحی وب سایت شما است.

برخی از طرح‌های رنگی آموزشی محبوب را در نظر بگیرید که به خوبی با یک شکل امضا جفت می‌شوند، مانند حرف M آبی و طلایی برجسته دانشگاه میشیگان. این رنگ‌ها مترادف با دانشگاه به‌عنوان یک کل شده‌اند، و شکل نیز بسیار قابل تشخیص است. در سرتاسر وب سایت آنها، رنگ ها به موضوع کلی وفادار می مانند. این برندسازی هوشمند و با قابلیت تشخیص آسان از دانشگاه به عنوان یک کل پشتیبانی می کند. حتی کسانی که هرگز به میشیگان نرفته‌اند و ورزش‌های دانشگاهی را دنبال نمی‌کنند، احتمالاً رنگ‌ها و شکل را تشخیص می‌دهند.

برخی از موفق‌ترین سرمایه‌گذاری‌های برندسازی آموزشی آنهایی هستند که از اشکال ساده و از نظر بصری جذاب استفاده می‌کنند. یک نمونه نمادین، نشان دانشگاه هاروارد است. رنگ زرشکی غنی و شکل سپر پررنگ به طور باورنکردنی برای دانشگاه به عنوان یک کل مهم است، و همچنین یک عنصر جلویی و مرکزی در طراحی وب سایت دانشگاه است.

با یک وب سایت آموزشی عالی هوشمند شوید آموزش حوزه تخصص شماست و وب سایت شما باید از اهداف کلی شما پشتیبانی کند. فقط باهوش باش انتخاب طراحی هوشمندانه می تواند برند شما را تقویت کند و جذابیت شما را هم برای دانشجویان و هم برای کارمندان آینده افزایش دهد.

یک وب سایت با طراحی خوب، صرف نظر از نوع دانش ارائه شده یا مخاطب مورد نظری که می خواهید به آن دسترسی پیدا کنید، بخش اساسی هر سرمایه گذاری آموزشی است. اکنون که در زمینه طراحی وب سایت به موفقیت دست یافته اید، زمان آن فرا رسیده است که یک متخصص را بیاورید تا دیدگاه شما را زنده کند. با جامعه جهانی طراحان ما ارتباط برقرار کنید و شروع به ایجاد وب‌سایتی کنید که ارزش آن را دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


× 2 = شش