وبلاگ

طراحی وب سایت در فردوس تهران

طراحی سایت در آرشیتا با بهترین قیمت

طراحی وب سایت در فردوس 

این روزها مردم برای هر چیزی به اینترنت مراجعه می کنند. دریافت خدمات و خرید مایحتاج زندگی، خرید لوازم، کسب اطلاعات، آموزش آنلاین و … همگی بخشی از مواردی است که مردم بابت آن به سایت های اینترنتی رجوع می کنند: مهم است که شما سایتی کاربرپسند وبسایتی حرفه ای با سئوی تخصصی داشته باشید. شرکت دیجیتال مارکتینگ آرشیتاوب با تجربه ای چندساله در طراحی انواع سایت، طراحی فروشگاه اینترنتی، طراحی سایت شرکتی می تواند کسب و کار شما را در فضای مجازی درخشان نماید ، اگر شما در منطقه فردوس تهران حضور دارید میتوانید به راحتی با مراجعه به شرکت راهنمایی های لازم را بصورت حضوری دریافت کنید برای تعیین وقت با ما تماس بگیرید . همچنین در این مقاله طراحی وب سایت در فردوس تهران میتوانید با انواع طراحی ها آشنا شوید.

طراحی سایت های داینامیک با CMS

CMS یا سیستم مدیریت محتوا برنامه هایی است که برای استفاده از آن نیاز به داشتن دانش برنامه نویسی نیست و توسط این نرم افزارها میتوان یک وب سایت را ایجاد کرده، آن را مدیریت نمود و محتوای آن را تغییر داد یا بروزرسانی کرد.طراحی وب سایت در فردوس تهران (آرشیتا وب) با دارا بودن متخصصین این CMS میتواند بصورت کاملا حرفه ای شما را راهنمایی کند.

از سیستم های مدیریت محتوایی که در بازار وجود دارد میتوان به وردپرس، جوملا و … اشاره نمود. از cms میتوان برای طراحی سایت های کوچک و متوسط استفاده کرد اما برای سایت های بزرگ با بیش از 500 صفحه ممکن است کارایی مطلوب را نداشته باشد. سیستم های مدیریت محتوا خود به دو دسته اختصاصی و قالب آماده تقسیم می شوند. در مقاله ای با عنوان مقایسه دو cms وردپرس و جوملا در طراحی سایت با این دو سیستم مدیریت محتوا بیشتر آشنا شوید.

طراحی سایت پویا با قالب اختصاصی

در طراحی قالب اختصاصی برای اینکه به تمامی نیاز کاربران پاسخ داده شود و به طور همه جانبه نیازهای مشتریان را پوشش دهد از کدهای برنامه نویسی بیشتری نسبت به قالب آماده استفاده شده و امکان ایجاد تغییرات در آن زیاد است.

طراحی سایت در فردوس با قالب آماده

در اینگونه از طراحی سایت، قالب ها برای انواع سایت ها از پیش طراحی شده است و مشتری طبق نیاز خود آنها را خریداری می کند. امکان تغییر در این قالب کمتر از قالب های اختصاصی است.

طراحی سایت های داینامیک به روش کد نویسی

طراحی سایت داینامیک با کدنویسی که بیشتر برای طراحی سایت اختصاصی به کار برده می شود، توسط برنامه نویسان حرفه ای انجام می پذیرد. برنامه نویس تمامی کدهای برنامه را به صورت دقیق و طبق خواسته ی مشتری، می نویسد. در این نوع وب سایت یک پنل مدیریتی که مختص به آن است طراحی شده تا صاحب سایت به راحتی بتواند مطالب آن را بروز رسانی کند. زبان های برنامه نویسی که برای این روش از طراحی سایت استفاده می شود شامل CSS ،HTML ،PHP ،ASP.NET است.

PHP

زبان برنامه نویسی PHP که یک زبان عمومی برای طراحی سایت محسوب می شود کاملا اپن سورس است.طراحی وب سایت در فردوس تهران ( آرشیتا وب) با دارا بودن متخصصین این زبان برنامه نویسیی میتواند بزرگترین پروژه ها را به سرانجام برساند. php برای طراحی بانک های اطلاعاتی و فایل های نگهداری اطلاعات کاربران استفاده می شود. به این معنا که به کارگیری PHP تاثیر مستقیمی روی ظاهر سایت ندارد و با ان نمی توانید آن را تغییر دهید. به اصطلاح برنامه نویسان از پی اچ پی در Backend یا پشت صحنه ی طراحی ساختار یک سایت استفاده می کنند.

طراحی وب سایت آرشیتا وب

HTML

زبان برنامه نویسی HTML بنیاد و پایه صفحات وب است و هر آنچه که کاربر در سایت و در قسمت کاربری مشاهده می کند با html نوشته شده است. قالب کلی صفحات سایت با این زبان نوشته می شود.

CSS

طراحی وب دو مرحله دارد، اول طراحی قالب کلی که با HTML انجام می شود و دومین مرحله ایجاد جذابیت های ظاهری صفحات که با زبان CSS ایجاد می گردد.

طراحی سایت با ASP.NET

با این زبان می توانید یک وب سایت داینامیک را به صورت کامل طراحی نمایید. ASP نیز مانند PHP زبان برنامه نویسی سمت سرور است و کدهای اصلی آن به کاربر نشان داده نمی شود. به همین علت از امنیت خوبی برخوردار است. فایل ASP کاملا مشابه یک فایل HTML است و محتوای آن می تواند شامل کدهای اسکریپت، Text ،Html ،XML باشد.

ویژگی های خاص طراحی وب سایت در فردوس (آرشتیا وب)

اخذ مجوز و درگاه بانکی

یک سایت موفق و کاربردی برای جلب اعتماد کاربران باید مجوزهای لازم و ضروری مانند اینماد و ساماندهی را داشته باشد. پس از اخذ مجوز نسبت به دریافت درگاه بانکی مستقیم و سوییچ آن بر روی سایت اقدام خواهیم نمود.

اپلیکیشن موبایل اندروید و IOS

بسیاری از کابران اینترنت برای استفاده از خدمات مجازی ازموبایل خود استفاده می کنند، داشتن یک اپلیکیشن حرفه ای و کاربردی به سهولت استفاده مشتریان از خدمات شما کمک به سزایی می نماید و باعث جذب و بازگشت مشتری می شود.

سامانه پیامکی برای سایت

یک سایت باید بتواند برای سفارش های ثبت شده، تبلیغات و … با مشتریان خود از طریق پیام کوتاه در ارتباط باشد. سامانه پیامکی طراحی شده که بر روی سایت های طراحی شده سوییچ می شود بدون هیچ محدودیتی ارسال پیامک می نماید.

طراحی واکنشگرا و ریسپانسیو

رعایت اصول ریسپانسیو و واکنش گرا بودن در طراحی سایت باعث می شود که سایت شما در هر صفحه نمایشی مانند موبایل، تبلت، لب تاب و … خود را متناسب با سایز آن صفحه نمایش بهینه سازی نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


پنج + = 11