وبلاگ

طراحی سایت در صادقیه تهران

طراحی سایت در آرشیتا

طراحی سایت در صادقیه

علیرغم اینکه تعداد زیادی از سایت های امروزی در شبکه جهانی وب وجود دارد، باید خاطر نشان کرد که هیچ دو موردی واقعا معادل هم نیستند. طیف گسترده ای از طبقه بندی سایت ها وجود دارد که هر کدام طرحی جایگزین داشته و هزینه های ساختاری متفاوتی را به همراه دارند. در ادامه به بررسی انواع طراحی سایت می پردازیم. در این مقاله طراحی سایت در صادقیه از مقالات آژانس دیجیتال مارکتینگ آرشیتا وب در غرب تهران قبل از آنکه به شرح انواع طراحی سایت بپردازیم، به بررسی گروه بندی های مختلف وب سایت ها بر اساس معیار های مختلف می پردازیم. با ما همراه باشید.همچنین میتوانید برای انتخاب بهترین نمونه سایت برای خودتان حضوری تشریف بیارید شرکت و آنجا برای شما پلن ها را توضیح دهیم.

مطالعه بیشتر : مقاله پشتیبانی سایت با مناسبترین قیمت.

در عصر دیجیتال امروزی، اینترنت مملو از انواع مختلف ‌سایت‌ها با انواع طراحی سایت مختلف است و هر روز تعداد زیادی سایت‌ جدید ظاهر می‌شوند. تخمین زده می‌شود که بیش از ۱/۲۵ میلیارد وب سایت وجود دارد. این سایت‌ها مانند ستاره‌های کهکشان در شبکه جهانی وب پراکنده هستند. زمانی بود که سایت‌ها فقط مبتنی بر متن بودند و فقط توسط سازمان‌های دولتی برای انتقال اطلاعات استفاده می‌شدند اما در حال حاضر حتی کوچک‌ترین کسب‌وکارها نیز سایت خود را دارند. اگرچه ممکن است تعداد این سایت ها بسیار زیاد باشد، اما بر طبق روش‌ها و انواع طراحی سایت ، خصوصیات منحصر به فردی می گیرند و به دسته‌های مختلفی تقسیم می‌شوند.طراحی سایت در صادقیه شرکت آرشیتا وب تمام امکانات لازم برای یک سایت با امتیاز بالا را در اختیار شما قرار خواهد داد.

انواع طراحی سایت از نظر مدیریت

وبسایت ایستا یا استاتیک
وبسایت پویا یا داینامیک

 

۱. وب سایت ایستا یا استاتیک

وب سایت های ایستا به صورت تک صفحه ای هستند که توسط کد های HTML و CSS ساخته می شوند. این نوع وب سایت ها پایگاه داده ای به منظور ویرایش محتوا به صورت آنلاین ندارند و در صورتی که بخواهید یک وب سایت ایستا را به روز رسانی کنید باید دانش برنامه نویسی داشته باشید. در حقیقت کسانی از این دسته از انواع طراحی سایت استفاده می کنند که نمی خواهند تغییرات زیادی در وب سایت خود ایجاد کنند مانند وب سایت های بیوگرافی و یا معرفی کسب و کار. در ادامه برخی از مزایای وب سایت های ایستا را بررسی می کنیم:

کم هزینه بودن طراحی و ساخت
ساخت وب سایت در مدت زمان کوتاه
بارگذاری سریع تر
امنیت بالا و بازیابی اطلاعات و کد های آسان تر

 

۲. وب سایت پویا یا داینامیک

وب سایت های پویا دارای صفحات زیاد، برگه و نوشته های فراوان هستند و به دلیل دارا بودن پایگاه داده، شما می توانید هر زمان که میخواهید محتوای این دسته از انواع طراحی سایت را ویرایش کنید. وب سایت های داینامیک دارای یک پنل مدیریتی هستند و نیازی نیست که شما دانش برنامه نویسی داشته باشید زیرا می توانید تغییرات خود را از طریق همان پنل مدیریتی ایجاد کنید. این دسته از وب سایت ها با CMS یا سیستم های مدیریت محتوا ایجاد می شوند که به روز رسانی و ویرایش محتوای آن ها را بسیار آسان و سریع می کند. در ادامه با برخی از مزایای وب سایت های پویا آشنا می شویم:

صفحات جذاب تر و وب سایتی کاربردی تر
تعامل با کاربر
دریافت و ذخیره منظم اطلاعات کاربران
انواع طراحی سایت از نظر کاربرد
طراحی سایت شرکتی
طراحی سایت شخصی
طراحی سایت پزشکی
طراحی سایت املاک
طراحی سایت آموزشی
طراحی سایت فروشگاهی
طراحی سایت گردشگری

 

طراحی سایت شرکتی در آرشیتا وب

یکی از انواع طراحی سایت، طراحی سایت شرکتی است. امروزه با گسترش حضور مخاطبان و مشتریان در دنیای گسترده آنلاین، حضور و فعالیت شرکت‌ها در این فضا نسبت به گذشته افزایش یافته است. یکی از اقدامات مهم شرکت‌ها جهت برند سازی آنلاین، استفاده از انواع طراحی سایت شرکتی حرفه‌ای است. چرا که از این طریق می‌توانند بدون داشتن واسطه به معرفی محصولات و خدمات خود بپردازند و با مخاطبان ارتباطی دو سویه برقرار کنند.

طراحی وب سایت در غرب تهران

گرافیک طراحی سایت شرکتی

استفاده از رنگ‌ها و طرح‌های رسمی در جهت جلب اعتماد مخاطب و کمک به مشتریان در سریعترین زمان و ساده‌ترین شکل از اصول مشترک گرافیکی سایتهای شرکتی می باشد. هدف اصلی در هنگام طراحی سایت شرکتی، تامین نیاز مشتریان است و نباید موارد دیگر مانع رسیدن به این هدف شود به همین علت میزان خلاقیت گرافیک سایت های شرکتی کم است.

 

نحوه طراحی سایت شرکتی

در انواع طراحی سایت شرکتی با توجه به امکانات پرکاربرد آن، استفاده از سیست مهای مدیریت محتوا مانند وردپرس قابل اجرا است.

 

امکانات سایت شرکتی

لازم به ذکر است که امکانات این نوع سایت‌ها تنها به موارد بالا محدود نمی‌شود از دیگر امکانات آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

طراحی سایت دو زبانه و چند زبانه
دریافت سفارش خرید
فرم استخدام
بخش ویدئو و پادکست

 

طراحی سایت در صادقیه تهران بصورت شخصی

وبلاگ ها برای افراد و خانواده‌هایی که می‌خواهند رویدادهای بزرگ زندگی خود را بایگانی کنند، محبوب‌ترین و ارجح‌ترین انتخاب از بین سایت‌ها است. در انواع طراحی سایت، سایت شخصی ابزاری کارآمد برای ارائه نمایش سبک خصوصی مانند به اشتراک گذاشتن علاقه‌مندی‌ها یا ارائه نمایش سبک تجاری مثل خدمات و محصولات است. معمولاً سایت‌های شخصی به روز می شوند. دریافت پیام از طریق ایمیل، اطلاعات تماس، شبکه‌های اجتماعی و… از خدمات قابل ارائه در سایت شخصی میباشد.

 

نحوه طراحی سایت شخصی

رایج ترین راه برای ساختن سایت شخصی استفاده از یک CMS (سیستم مدیریت محتوا) مانند وردپرس، جوملا، دروپال، مجنتو، گوست و… است که معروف ترین آن‌ها وردپرس می باشد.

 

طراحی سایت پزشکی در آرشیتاوب

امروزه در دنیای گسترده اینترنت، فناوری اطلاعات در حوزه پزشکی سبب تحول و توسعه کارهای پزشکی شده است و همچنین دستاوردهای آن در جهت زندگی بهتر و بهبودی حال بیماران تاثیرگذار بوده است. در انواع طراحی سایت، طراحی سایت پزشکی یک پایگاه ارتباطی مناسب برای معرفی پزشکان، کلینیک، توضیح انواع بیماری ها و راه‌های درمان آن و… است. همچنین این روش برای بیماران در جهت ارتباط بهتر با پزشکان و رزرو وقت بسیار آسان می‌باشد.

 

گرافیک سایت پزشکی

از مهم‌ترین ارکان هر سایتی در هر زمینه کسب و کاری گرافیک آن می باشد. اگر سایتی گرافیک مناسبی نداشته باشد کاربران خود را از دست می‌دهد و همین علت سبب نزول رتبه سایت می‌شود. در طراحی گرافیک سایت پزشکی عواملی چون چشم نواز بودن، متناسب بودن رنگ سازمانی با جامعه هدف، لوگو متناسب با سایت پزشکی، چیدمان صحیح المان‌ها، عکاسی منحصر به فرد از محصولات، رعایت اصول استانداردهای جهانی و… به جذب بیشتر مخاطبان کمک می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


6 × = شش